η συγγραφέας

Είχα κανονίσει μ’ έναν φίλο για απογευματινό καφέ. Πήρα το λεωφορείο και κατέβηκα στην Αριστοτέλους. “Είμαι στον Ιανό για ψάξιμο...”, το μήνυμα ζωντάνεψε την οθόνη του κινητού μου, μόλις έφτασα. Χωρίς βιασύνη, άρχισα να κατηφορίζω την πλατεία. Καθισμένος σε πάνινο σκαμνί, ένας πλανόδιος μουσικός με κιθάρα και φυσαρμόνικα, μάταια πάσχιζε να δώσει στο βήμα μου ρυθμό κι αλαφράδα. Στο κατάμεστο πατάρι του βιβλιοπωλείου γινόταν κάποια παρουσίαση. Ο κόσμος έφτανε μέχρι τις σκάλες. Απ’ τα ηχεία, γνωστό μουσικό θέμα έδινε τόνο πανηγυρικό στην περίσταση. Διάβασα τον τίτλο του ―ευάριθμου στους μπροστινούς πάγκους― βιβλίου: “Προορισμένη για το ανεπανάληπτο / μίση, πάθη, έρωτες”. Το πήρα στα χέρια μου και το ξεφύλλισα. Έφτασα στο βιογραφικό. Η μακροσκελής προϋπηρεσία της συγγραφέως ξεκινούσε με την ιδιότητα της “επιτυχημένης πλασιέ τάπερ”. Σήκωσα ψηλά τα μάτια μου χαμογελώντας. Στριμωγμένος στο κάγκελο, ο φίλος μου με χαιρετούσε.

Φλεβάρης '23

Φλεβάρης '23
κλικ στην εικόνα

διαβάζεται και online (κλικ στην εικόνα)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

αυτοπορτραίτο

θέλω να γίνω ποιητής

αυτοανθολογούμενος